P r o f f s h j ä l p !

Fan, vad glad man är som har kunniga hantverkare i familjen! Christian spacklade taket på en pissekvart (kändes det som iallafall)  Han gav oss även bra tips om  h u r  man ska spackla men framför allt hur man ska slipa, haha! Hade visst inte gjort ett jättebra jobb =). Men å andra sidan så lär man ju sig av sina misstag..

Som tack för hjälpen bjöd vi på en fruktanvärt god indisk/curry kycklinggryta med ris till.. Vi alla fick seriös matkoma efter den, men fy satan var gott det var.. M m m m m . . .

Imorgon är det fredag och den är så efterlängtad! Vi ska vara hundvakt åt Patrics föräldrars hundar, Coca och Ozzy i helgen, sen har vi planerat in ett IKEA-besök, slipning och spackling...

Hur ser er helg ut..?

Kommentarer
Postat av: Anne

Härligt att ni fått proffshjälp...inte så lätt alla gånger, men som du skrev...så lär man sig av sina misstag...Slipa som ju är sååå tråkigt och jobbigt dessutom, när man måste jobba med armarna uppåt..



Vi har inte planerat ngt inför helgen..vi får känna av hur det känns när man vaknar på morgonen och vad man då skulle vilja göra.. Skulle behöva hitta lite höst kläder samt höst/vinterjacka, då den gamla gick sönder i våras...men jag antar att det inte riktigt är säsong ännu i affärerna..



Igår kom jag äntligen iväg till frisören =) ´

Fick tips på tabl. till håret: Priorin från apoteket. Den ska förbättra hårkvaliten samt om man tappar mkt hår, för då har man brist på vissa ämnen i kroppen...vilket jag har dom senaste månaderna tappat oroväckande mkt hår...Frisören tog själv dessa tabl. för hon tappade så mkt hår...och efter ca 2 månader så märkte hon skillnad att håret mådde så mkt bättre mm... Så det blir väl att handla Priorin idag...



Nu ska jag iväg o träna och kämpa med crosstrainings apparaten mm...



Trevlig helg! Kramisar

2009-08-21 @ 08:53:32
Postat av: Kamilla Nyström

Hej,, ja det där med att spackla är inte lätt,, har själv ett par projekt hemma som påbörjades innan sjukdom och som fortfarande inte är klara,, ha ha, det får bli när det blir helt enkelt!



Denna helgen ska vi lämna iväg både hundar och ungar, vi ska åka till Ystad saltsjöbad och tillbringa helgen på spa, härligt och avkopplande hoppas jag att det ska blir!

en trevlig helg önskar jag dig och er,

kram Kamilla

2009-08-21 @ 14:55:28
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: julia

gott med proffshjälp. tur att jag har pojkvän som är hantverkar och kan massa. den gången jag vill göra något med ett/mitt hus.



helgen är inte så mycket planerad. utgång ikväll med en vän. ich resten av helgen ska jag bara var med mannen min. då vi tycks gå om varandra.



trevlig helg!

2009-08-21 @ 16:40:27
URL: http://julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0