New York

Sitter och ser ut från fönstret och drömmer mig bort en månad framåt. Om exakt en månad sitter jag och storasyster Malin på planet från London som ska ta oss till New York! Kan inte fatta att det bara är en månad kvar! Som vi längtar.. New York lixom! Haha, hoppas på att hitta en I love NY t-shirt! =)


Har ni några tips på vad man kan/bör göra/se så är ni mer än välkomna att lämna en kommentar! Än så länge har vi inte planerat vad vi vill göra, funderar dock på att se en Broadway föreställning.. och jag vill äta på Nobu Next Door, och gå på Macy's, och strosa i Central Park, kanske sitta på en SATC-buss tur, dricka drinkar, Guggenheim museét, besöka Ground Zero, Century 21, och så vill jag gå till Forever 21, och så får man ju inte glömma Victoria's Secret, sen måste man ju se Frihetsgudinnan, gå på Times Square, åka de berömda gula taxibilarna...Tiffany's... Marc Jacobs....Louboutin.... I can go on and on, and on and on and....


Kommentarer
Postat av: julia

jag läste, om ni har några tips. och jag tänkte jag har massor. men sen räknade du upp typ varenda en. så då hade jag inte några fler. men man kan ju gå runt hur länge som helst verkligen.

2009-08-26 @ 20:31:37
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej Johanna, Malin heter jag o har följt din blog "slaviskt" sedan du blev omnämnd i Aftonbladet. Gladdes verkligen med dig när du blev friskförklarad! :) Jag har varit i NYC två ggr o som Julia sa ovan så har du redan täckt in det mesta - var nära att åka på SATC bussturen, men det blev aldrig av pga överpris/tidsbrist. Men allt beror såklart på vad man är på för humör :) jag har ett annat tips dock, på världens mysigaste frukostställe, inget flashigt eller så, men superbra service o ok priser - minns inte namnet, men det ligger hyfsat nära från entrén t Dakota building (där John Lennon blev skjuten, o flera kändisar har lägenheter i byggnaden), detta är nära Central Park, så om ni ändå är i närheten... ;) Kram

2009-08-26 @ 21:00:00
Postat av: julia

Victoria seecret har så grymt goa parfymer =)=)=)=)=

2009-08-26 @ 22:02:57
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sara

Glöm inte att åka upp i Empire State Buildning och/eller Rockefeller Center! Brooklyn Bridge är också en upplevelse :)Jag och min pojkvän var där i april och vi vill åka di snart igen! Hitta en I Love NY t-shirt kommer du göra lätt.. finns hur många souvenirbutiker som helst :)

2009-08-27 @ 10:03:36
URL: http://thespirit.bloggsida.se
Postat av: Cia

Pancaces, mkt Viktigtvoch sååå gott... Sedan brooklyn bridge ta sub över till andra sidan och gå in mot Manhattan grymma bilder. Ner till soho och bara strosa, så soft. Mj outlet. Mj store på bleeker street. Fiiiint! Finns så mkt you Will Love it sooooo much. Hade gärna åkt dit snar igen . Gospel i harlem en söndag i kyrkan- missades men skall vara häftigt!

2009-09-05 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0