Hos mamma och pappa

Då var man hemma hos mamma och pappa! Mamma hämtade upp mig vid halv 3 tiden och så åkte vi och hämtade upp storasyster Malin och lilla Isabelle. Det var så mysigt att möta dom på flygplatsen för man möttes av ett jätteleende från Isabelle! Så kul att hon nu blivit så stor att hon faktiskt känner igen en =)

Efter att vi varit hemma i någon timme gick jag, Malin och lillebror Mattias ner till Centrum för att handla mat och leta en topp till Malin som hon ska ha på sig under morgondagen.. Satan vad det kliade i mina shoppning-fingrar! Har inte shoppat på evigheter och nu tillåter inte ekonomin det heller. Dels på grund av renoveringen och dels på grund av Milo, han har inte varit billig den här månaden... Herregud han har nog kostat oss närmre 5000:-

Imorgon ska jag vara barnvakt hela dagen. Ska nog svänga förbi mammas jobb för att hennes kollegor ville se hennes barnbarn =)
Sov gott alla söta!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Han har det bra Milo :) Hoppas det går bra med nya maten nu när ni lägger ner så mkt jobb och pengar. Vad gör man inte för de små liven! Nu ska jag också sova för imorgon är det jobb igen, har börjat igen denna veckan, efter semestern. Sov gott! Kram

2009-08-11 @ 22:49:29
Postat av: Johanna

Visst går det bra med maten! =) Men han har varit dyr i drift den här månaden, haha!



Usch för att gå tillbaka och jobba igen! Men hoppas att du har haft en bra semester i allafall? Ps. Jag drack mojito i helgen! =)

2009-08-11 @ 23:00:47
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0