Ensamm hemma

Patric har precis åkt för att träna innebandy och jag har bänkat mig framför laptopen i soffan. Har precis lagat färdigt den kyckling-curry-gryta som vi ska äta till middag imorgon då Patrics syster Nanna med pojkvän (som förörvigt är målare) kommer på middag. Christian (pojkvännen) ska nämligen kolla "bulan" som uppstått i skarven där gipsskivorna möts... Har sagt det förut och kommer säga det igen - det är  s å å å  härligt med hantverkare i familjen =)

Promenix med Milo för en halvtimme sedan..



Kommentarer
Postat av: Pinglan

Hejsan! jag har följt din blogg jättelänge men har nog aldrig skrivit något. Du verkar vara en jättehärlig tjej och man blir inspirerad av din styrka. En sak jag har tänkt på är att du verkar vara duktig på att laga mat så om du har tråkigt nångång kanske du kan lägga upp lite olika recept i bloggen? :)Hoppas du får en bra dag!

2009-08-20 @ 13:51:01
URL: http://misspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0