Dagen so far..

Vaknade imorse av att det spöregnade och att hundarna busade i sängen. Eller, Coca och Milo busar och låter en massa, Ozzy ligger som en primadonna på ena kudden och morrar och säger åt småskitarna, haha! Det blev en andra strykning av taket idag oxå... Skönt att få det gjort! Senåkte vi till Täby Centrum för jag skulle köpa Miniderm för min torra hud. Köpte även Priorin som gulliga Anne tipsade om! Kanske kan det vara så att jag lider av vitaminbrist och att det är det som gör att jag tappar fransarna..?

Sen blev det ett besök på IKEA, köpte nya knoppar till köksluckorna, snappsglas (?), och massa tavelramar =). Tittade även på köksluckor då vi funderar på att byta ut de vi nu har i köket...

Nu är det dags för mig att skörda, haha! Har blivit  h e e e l t  beroende av Farmville!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Vad duktiga ni är som har hunnit måla, trots att ni varit på ikea mm...

Köpte också Priorin igår =)hoppas det hjälper, så man slipper tappa så mkt hår..var även på ikea kollade på kök o garderober mm... Köpte bla. skolådor som man ser in genom ena sida, så man vet vad det är för skor där inne...så idag vart det ordning i garderoben=) Tröttnade på att ha kaos i garderoben!

Imorgon ska vi åka till Wira Bruk, till en smedja...få se om man har tur och hittar konsoller till en ekhylla i vardagsrummet mm.. Ja, det är mkt man skulle vilja handla till hemmet...



Ha en trevlig kväll med era busiga vovvingar =)

2009-08-22 @ 22:17:13
Postat av: julia

inte du oxå beroende av Farmville. jag med definitivt. :P

2009-08-23 @ 14:54:18
URL: http://julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0