Skärtorsdag!

Imorse var det inte roligt att gå upp kan jag säga! Hade ställt klockan på 06:00 för jag ville ta en hurtig powerwalk innan frukost. När klockan ringde och jag vaknade så märkte jag att jag var så täppt i näsan att jag knappt kunde andas, plus att näsan rann. Plus att det duggade ute. De flesta pollenallergiker tycker att det är skönt att det regnar för då sköljs ju allt bort. Men det tycker inte jag. för mig blir det 1000 gånger värre när det regnar.. Usch, det är synd om mig idag : (


Efter jobbet ska jag gå och handla lite målarfärg. Ska köpa vit färg att måla mina konsoller som jag ska ha som jack/hathylla! Imorgon ska vi svänga förbi IKEA lite snabbt och köpa en hylla i björk som jag sen kan måla vita för att sen fästa konsollerna på hyllan, förväntningarna är  h ö ö ö ö g a !

Imorgon ska vi hem till Fredrik tjej Emma och käka påsklunch. Lillebror Mattias kommer oxå.. Ska bli riktigt mys att fira påsk med syskonen och respektive nu när mamma och pappa är i London över påsk!

Vad har ni för påsktraditioner?


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas hyllan blir bra nu =)

Nu e de jobb hela påsen för min del, haft mina lediga dagar nu... Hoppas du får en kanonpåsk!

Kramar

2009-04-09 @ 10:40:13
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så pysslig! Kan inte du skicka över lite pysslighet till mig? :D

2009-04-09 @ 16:38:59
Postat av: Anna

Jag och min sambo ska hem till mina föräldrar och äta påsklunch, sen bär det av till hans familj för att grilla korv lite senare på kvällen! Hoppas att du får en underbar dag imorgon!

2009-04-09 @ 19:43:51
Postat av: Dante

Han heter Edvin "Elvisp" (Eller ja, i papperna står det bara Edvin).



Hoppas du får en skön helg men lagom med mat och lite förmycket godis :)

2009-04-09 @ 22:57:39
URL: http://dante.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Mys med Ikea..

2009-04-09 @ 23:30:29
Postat av: tess

hej raring! Näe vi ska inte ha dem på mottagningen , utan i sånghäftet, vi kommer ha det som en sorts presentation av oss båda... interbjuer om varandra, våra föräldrar ska bli intervjuade o så... ;P det ÄR kul att planera, men det är jättemkt som ska fixas jag e helt slut i huvet redan nu ;P



nja d är inte så bra alls eg..funderar ju som sagt på att låsa bloggen, men samtidigt så är den ju min dagbok så att säja..ja jag vet inte alls..





hur mår du då? Har ni vår nu måntro? här e d massa snöä kvar..men det har regnat och varit plusgrader några dagar nu....ha en underbar påsk!!!!!!!!





pussar o kramar i massor





<3

2009-04-10 @ 09:36:50
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Anonym

GLAD PÅSK vännen!

2009-04-10 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0