Powerwalk!

Klockan ringde kl 05:50 imorse och Patric studsade upp! Haha, det har nog aldrig hänt tror jag. igår var han så orolig och frågade flera gånger om jag var säker på att jag hade ställt klockan, han fick ju absolut inte komma försent till jobbet! : )

Medans Patric hoppade in i duchen
så gick jag min morgonpromenad. Men självklart så gick jag i mina egna (trötta) tankar och gick fel. Blev en 25 minuters promenad, (dock jogg, när jag insåg att jag gick fel) istället för 45 min. Men det var jäklig tur att jag kom hem tidigare, för Patric hade fått punka på sin cykel, så precis när jag svängde in mot vårt lilla "hus" så ringde han mig. Så idag blir det en till promenad istället för att cykla ner till jobbet. Vilket påminner mig, jag måste käka frukost nu, för om en timme måste jag gå! :)

Ha en bra start på måndagen nu, alla! Själv jobbar jag kortvecka den här veckan oxå, för på fredag har vi konferans hela dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0