Klirr i kassan!

För några veckor sedan så skickade jag in bilder på mitt vackra ärr till mitt försäkringsbolag. Trodde inte att det skulle gå så fort, men idag fanns dom på kontot. Men där stannade dom inte länge, nu ligger dom på mitt och Patric gemensamma fondkonto och växer sig feta. Eller nja, nästan : ) Dom pengarna är i alla fall reserverade till New York-resan jag och systeryster ska göra : )

Det känns så skönt att ännu mera pengar kommer att rulla in inom kort!!
Patric fick den här månaden en och en halv lön, (Cykelringen + nya jobbet), plus semsterersättningen på det, och en till en och en halva lön nästa månad. Sen så får vi inte glömma skatteåterbäringen på det.. men där kan jag inte påstå att jag bidrar med så värst mycket.. ca 250 :- Men det känns  s å å  jäkla skönt att äntligen kunna bygga på det där sparandet igen! Det är inte billigt att bli med lägenhet, eller radhus som alla kallar det ;-). Inte heller är det billigt att ha en vovve som går på dagis, eller mat, eller el, ja, ni förstår vad jag menar...!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Härligt med extra klirr i kassan :) Det tackar man inte nej till.

2009-04-27 @ 22:17:02
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Miffelina

Klirr i kassan, det är inte så dumt det. ha det bäst!

Kram!

2009-04-27 @ 22:31:59
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten
Postat av: Linda

Pengar in är ALDRIG fel! Vad skönt för er! :)

2009-04-28 @ 07:49:22
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0