Detox


Jag har fått en del frågor angående den detox jag kör på nu.  Jag dricker den för att jag anser att man kan behöva rensa kroppen på alla slaggpodukter man har i kroppen. Sen så känns det bra att kroppen får "börja om från början". Kroppen har ju ändå varit med om en hel del under det gångna året.


               


Varifrån kommer ämnena som slaggar igen vår kropp?

Slaggprodukter kommer från en rad olika ställen. Huvuddelen kommer från maten vi äter - somofta är överbelastad med fett, raffineradetillsatser och socker -och de kemiska substansernasom ofta förekommer (bekämpningsmedel,tillsatser, färgämnenoch konserveringsmedel).


Björk och Älgört

Tack vare de aktiva ingredienserna, har dessa två plantor vattendrivande egenskaper. När de kombineras i rätt mängd, driver de ut överflödig vätska och ökar utdrivandet av gifter i hela kroppen.



Kronärtskocka och Maskros

Genom att stimulera gallproduktionen, säkerställer dessa två växter en väl fungerande matsmältning och en god tarmfunktion vilket hjälper utdrivningen.

Kardborre och Styvmorsviol

Dessa örters renande verkan på huden är välkänd. De eliminerar slaggprodukter genom att stimulera en ökad utsöndring via huden.

Fänkål

Egenskaperna har varit kända sedan antiken: Fänkål stimulerar matsmältningen och fungerar tack vare det som en effektiv hjälp för slaggeliminering i mag-tarmområdet.


Kan någon ha ett ökat behov av MethodDraine DETOX?

- Ja, exempelvis målare, kemtvättare, personer som ätit mycket mediciner eller andra som i större mängd utsätts för skadliga ämnen kan ha ett ökat behov av att rena kroppen.


Min detox är köpt på en vanlig hälsokost affär och kostade 245 :-

Text tagen från www.renakroppen.se


Kommentarer
Postat av: sarah

Gud vad du är duktig! Du måste hålla oss uppdaterad om hur det går!

2009-04-20 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0