Bara 3 veckor kvar!!

Jag vet inte om jag berättat det tidigare, men Patric har fått ett nytt jobb! Så från och med den 20/4 har han en ny anställning. Det nya jobbet innebär ett 8-17 kontorsjobb. Inga flera helger, eller obekväma tider! Can't wait! Jag har sagt det förrut, och jag säger det igen. Cykelringen SUGER! Patric skulle slutat 20.00 idag, vilket betyder att han kommer hem strax innan 21.00. Men nu var han tvungen att stanna kvar för att han hade en reparation han var tvungen att göra + att han skulle fixa något med en leverans som han typ fick för bara timmen sen. Som sagt, Cykelringen SUGER

Just nu håller jag på att laga mat. På matsedeln ikväll står det stekt ris, men tyvärr saknade vi massa gottis till så då får man ta vad man har! Men gott blir det nog ändå! :)

Ps. En riskokare är nog världens bästa uppfinning. Någonsin! :)

        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägger du i riset i stekpannan sen eller? Har faktiskt aldrig ätit stekt ris förrut, men jag litar blint på din kok konst så man borde kanske testa!

2009-04-02 @ 20:56:34
Postat av: Miffelina

Vad härligt att ni kommer att få umgås på kvällar och helger framöver. Grattis eller vad man nu ska säga LER

Hälsa Milo ;-)

2009-04-02 @ 22:04:02
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten
Postat av: peter pc carlsson

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."



För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".



Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.



Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html



Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.



Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/



Här kan du också beställa hennes bok som nyss kommit ut "Livet kan inte vänta"



Peter PC Carlsson



2009-04-02 @ 22:13:06
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Linda

Äntligen hittade jag tillbaka till din blogg :) Ditt vardagsliv skiljer inte så mycket från mitt, hoppas att du får en fortsatt trevlig helg ^^

2009-04-02 @ 22:42:32
URL: http://isilelda.blogg.se/
Postat av: Anne

Halloj! Håller med dig att riskokare är mkt bra uppfinning! Riset blir alltid perfekt! Stekt ris är verkligen såååå gott, det va länge sedan man åt det..dags att ta fram riskokaren..ha..ha..

Trevlig helg och härligt att höra att Patric fått nytt jobb o att ni sen kan umgås med varandra mer på kvällar och helger! Härligt att solen äntligen skiner, har längtat sååå efter våren...nu är den här...jippppiiii! Kramis

2009-04-03 @ 13:25:05
Postat av: Elisabeth

Ser jättegott ut och riskokare är kanon vi har också en och grattishälsning till patric och hans nya jobb!!Förresten hälsa mamma att det är dags att rensa mailen,det kommer bara en mailer demon när jag skickar- Kramiz från Fisabeth

2009-04-03 @ 16:13:11
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Ser jättegott ut och riskokare är kanon vi har också en och grattishälsning till patric och hans nya jobb!!Förresten hälsa mamma att det är dags att rensa mailen,det kommer bara en mailer demon när jag skickar- Kramiz från Fisabeth

2009-04-03 @ 16:14:38
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0