BAKIS!!!

Kan ju för övrigt säga att största dagen varit spenderad i liggande läge för mig del! Patric hade ställt klockan igår eftersom att vi hade vårstädning på området idag. Som skulle börja kl 10.00. Gissa vem som lägger sig och sover igen och vaknar först 09.50?? Snorbakis som jag var/är gick vi ut och krattade lite, sen åkte vi till Väsby Centrum för att köpa en flaska vin till Sofias pappa Lasse som vi ska på fest hos ikväll! Sen blev det donken, och en paj, och cola. Jag resonerade så att colan på donken är inte ens "riktig" cola så den fick jag faktiskt dricka i mitt bakistillstånd!

Sen kom vi hem och jag la mig i solen på baksidan och sov. Men efter ett tag blev jag bakishungrig igen. Då erbjuder mig underbara sambo sig att åka och handla åt mig, för då ville jag ha smoothie... ♥

Är fortfarande bakis och vet inte riktigt hur kvällens fest blir, känner mig inte så där jättesugen på alkohol i allafall ;-)

Dagens matintag:
(ingen frukost)
Donken - Hamburgare och pommes, cola och en paj.
En stor smoothie
Snart kommer även en Magnum Temptation befinna sig i magen..

Visst är det underbart att vara bakis??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0