Stephanie och visning!

En utav mina bästa vänner Stephanie var nyss på besök! Hon jobbar i närheten och skulle bara säga hej! Har inte sett den skitungen på typ hela sommaren. Hon åkte på volantärarbete i Sydafrika i fem veckor och sen Turkiet i 3.

Det var verkligen jättekul att träffa henne igen! Jag fick massa presenter från Afrika och Turkiet, bland annat kryddor och armband.. Åååh vad jag har saknat att prata med henne. Man kan verkligen prata om ALLT med henne,  hon är helt enkelt  u n d e r b a r!!

Hon bjöd med mig på en hotellvistelse som hon och hennes familj ska göra framöver, vet inte var när eller hur, men MYS ska vi ha iallafall!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, ska iväg på visning av den där lägenheten vi var på tidigare i veckan.. Idag är det visning för "alla" så vi får se hur det går. Pappa och svärfar ska följa med och titta, dom har lite mer koll på vad man bör titta på och sådant. Jag ser ju bara det "ytliga" om  man så säger =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0