PET/CT

Imorgon var det dags då.  R ö n t g e n . Jag ser fram emot det  s å å å å  mycket, verkligen.. INTE.  Pappa är snäll och följer med, så jag bli upphämtad vid 07:30 tror jag. Har tid på KS klockan 08:00. Väl där ska jag få någon typ av kontrast i blodet, sen måste jag  v ä n t a  i  en  t i m m e, för att kontrasten ska hinna ut i alla organ och sånt, sen tar själva röntgen typ 30 min.
                                             
Imorgon blir det fjärde gången gillt då? Kan man ju hoppas på iallafall.

Får heller inte äta något 4 timmar innan röntgen, men det gör inget, det är ju ändå så tidigt på morgonen =) Sen drar nog jag och paps och käkar en tidig lunch/sen frukost någonstans. Vi brukar nästan alltid dra iväg och käka lunch när vi varit på läkarbesök och sådant - vem vill bryta mot dom traditionerna lixom? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du göra röntgen?

2008-09-11 @ 17:07:46
Postat av: Sarah

Nej, traditioner ska man hålla på!

2008-09-11 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0