OJ!

Gick precis in på bloggen och såg hur många kommentarer som helst!  Kan ju lugnt säga att ni gjort  min dag =)
k e e p  i t  c o m i n g ..=)

Kan även meddela att jag mår mycket bättre idag. Känner mig inte alls lika negativ och nere som jag gjorde igår... Kan vara för att jag har haft en riktig mysdag idag. Varit ute i solen, målat naglarna pysslat om mig själv helt enkelt. Sånt behövs när man har sådana här depp-perioder. =)

Tack för alla fina kommentarer! Ni är underbara och ni hjälper mig otroligt mycket kan jag säga! (
Förrutom sådana kommentarer som "Jenny" skrev. Dom klarar jag mig gärna utan!)


Kommentarer
Postat av: Tess

åh gumman vad glad jag blev att du skrev...har tänkt på dig flera ggr idag! jag e lite pirrig inför imorron..har en otäck känsla av att upptiningen inte går bra....visst låter d sjukt..."upptiningen"

L



men men de bara ovänta...som vi gjort varje dag i över 4 år nu...snart smäller d...hoppas vi...;P



jag tar mig ett glas vitt och M har tagit en breezer...har variten rättjobbig dag...lugnet före stormen du vet...



känner mig alltid helflummig dagen innan beh...ja du kanske känner igen d..jag blir såå otroligt känslig och klarar inte minsta lilla motgång...gick som en zombie idag på jobbet typ





så vad gör du ikvälldå? naglarna blev fina btw..vad var d för färg o märke`?

2008-09-03 @ 19:41:25
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0