Måndagmorgon

Jaha då var man uppe då. 07.15 rinde klockan imorse. Alldeles för tidigt tyckert jag, är som sagt inte van vid att gå upp tidigt på mornarna =). Är nog mera trött för att jag satt uppe och läste tills Patric kom hem. Vi kom nog inte i säng förrens vid efter 01.00.

Som sagt, ska snart iväg till perukmakarna. Tror att jag har en tid kl 10.00,men jag har slarvat bort lappen jag fick, haha! Ska ringa till dom när dom öppnar för att kolla!

Jag och Patric åker in tillsammans eftersom att han idag byter arbetsplats från Rotebro till Hamngatan. Dock fortfarande cykelringen. Så det blir mys, lite extra tid tillsammans.

Läkaren ska även ringa idag och jag hoppas att han gör det snart och inte väntar tills slutet på dagen..

Nej, nu måste jag gå och sätta på mig ansiktet och fixa kläder. Ha en underbar dag (trots att det är måndag)! 

Kommentarer
Postat av: Tinna

HEJ!



Håller tummarna för dig och att röntgen visar att allt är OK! Jag tycker du gör rätt i att försöka få längre sjukskrivning, kanske lite av chocken och livet kommer ifatt dig nu efter alla intensiva behandlingar, då är det OK att inte känna sig redo än. Dina muffins ser sååååå jäkla goda ut... ska leta upp receptet... vill oxå ha =)

Ha en jättebra dag!

KRAM

2008-09-01 @ 08:23:30
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: tess

åh rotebro..där har jag avrit =)=) hoppas d gick bra hos läkaren idag..bror min ska scannas på onsdag o sen tar d väl en vecka lr så.....ha en bra dag o du...vad fin du e i peruken!kramkram!

2008-09-01 @ 15:07:16
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0