Dåligt bloggande.

Oj vad bloggandet har blivit lidande de senaste dagarna. Lider själv måste jag säga, tycker ju att det är roligt och så mår jag bra av det. Men det känns inte riktigt som jag har tid för det på samma sätt längre =(

Imorgon är det hela 5 veckor sedan jag gjorde min sista
behandling. Känns som det var igår, men samtidigt känns det som att det hände för flera år sedan. En mycket märklig känsla...

Som sagt, jag håller långsamt på att bygga upp kroppen, men jag mår egentligen precis som vanligt, vilket är en helt underbar känsla!

Imorgon ska jag till jobbet för att luncha med min kollega Madde, ska bli jättekul! Har inte varit på jobbet sen jag hälsade på dom i början på juni. Ska dit för att känna efter lite och för att "visa" upp mig för alla, haha! Känns framför allt bra för mig att komma dit innan jobbet startar men oxå för deras skull, så att dom inte får någon chock då som ser mig -funderar nämligen i att skita i peruken och bara köra med mössa, för att sen kunna visa upp skallen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0