Annars då?

Idag har vi haft en riktig slappar dag.  Låg länge i sängen, gick på långprommis med hunden, och sen en god frukost på det! Efter det åkte vi till TC för att handla och kolla runt lite =). Bestämde oss även för att käka plockmat till middag. Det blev marinerade vitlöksklytor, oliver, rostbiff, parmaskinka, baguett, lax, ölkorv osv osv. Verkligen jättegott, nu sitter jag och äter lite av taxfree godiset vi köpte! Mumma!

Juste, måste berätta. Jag har tänkt att boka en spahelg åt mig och Patric. Vi hoppas på att kunna åka en helg innan min sjukskrivning är slut, så jag måste ringa dom och boka i veckan! =)

Kommentarer
Postat av: Sallii

MMM vad gott det låter!

2008-09-07 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0