Depp

Dagen idag har varit helt ok.. Jobbet går bara bättre och bättre. Jag känner att jag orkar mer och jag är inte lika trött när jag kommer hem. Men allt känns väldigt konstigt. Jag sitter på jobbet och är frisk, men känner mig fortfarande sjuk. jag tror att det mesta ligger i att jag inte har något hår...

Nu när jag är frisk vill jag väldigt gärna SE frisk ut oxå. Jag ser ju att håret växer för varje dag, MEN det går INTE FORT NOG!! 

Jag har vant mig vid att inte ha något hår och känner mig ändå relativt bekväm det. Men att veta att det växer, men att det växer jäääkligt långsamt är skitkobbigt... Det kommer ju ta en hel evighet innan jag ens har axellångt hår..
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Ett litet tips är att köpa några tabletter så att håret växer snabbare på hälsokost butiker! Vet tyvärr inte namnet.

Sedan när håret har växt ut en dm kan man alltid ha löshår i clips som du kan sätta fast om du vill ha längre hår för en dag! Det kommer nog gå jätte bra, tiden går fort och rätt som det är står du där och har långt hår igen =)

2008-10-09 @ 18:45:18
Postat av: Mischa

haha jag har väldigt långt hår, och det kan vara ganska jobbigt ibland ;)

2008-10-09 @ 18:56:19
URL: http://www.miischas.com
Postat av: Jenny

Usch ja jag vet precis hur du känner, jag kan bli sååå låg av att kolla på mitt hår och tänka på hur lång tid det faktiskt kommer att ta...

Och just detta med att ena dagen vara sjuk och ha cancer och sen nästa så är man frisk? nä de e lite svårt att hänga med och inse att det typ är över...

Och just det där jävla håret är ju en konstant påminnelse om vad det är som hänt.

Kram

2008-10-09 @ 19:34:29
URL: http://calanthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0