Träning och godis!

Klockan ringde 06.15 imorse, men jag vaknade redan 05.00 och var pigg. Låg och drog mig och kramade på Patric tills alarmet gick.

Gick jättebra att jobba idag. Satt i växeln och gjorde lite pappersarbete. Blir inte alls lika trött som jag var förra veckan, men är ändå grymt sliten när jag kommer hem. 

Direkt efter jobbet åkte jag och tränade. Köpte ett rehabkort som räcker i 3 månader, alldeles lagom tills vi flyttar! =) Hur som, jag tränade och det gick bra trots att jag var lite stressad.  På väg bort från gymmet så går man förbi en videoaffär med massa gott godis. Johanna gick in och köpte lite nostalgigodis! =)

Banana skids och Refreshers. Det åt jag i högstatiet. Köpte det i kiosken innan det var dags för ett prov! =)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mmm, dom är goda dom!!

2008-10-07 @ 13:21:40
URL: http://linneanillealinono.blogspot.com/
Postat av: julia

Åh, sånt godis man alltid köpte på högstadiet, vad sugen jag blir på de =)



kramen

2008-10-07 @ 20:11:03
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0