Söndag morgon

Jag mår inge vidare idag. Trött och ont i huvud och kropp. Får nog sota för att jag haft riktigt roligt i helgen. Kropp och huvud är inte riktigt vana. 

Gårdagen var jättemysig, med god mat och ostbricka. Dock ingen alkohol för min del, jag fick min cola som jag suktat efter! :) Vi började prata om Carmen Electras fitness collection - video, där hon visar hur man gör en lapdance bland annat. Jag nämnde att jag faktiskt hade den videon hemma, och det lockade fram skratt så att tårarna rann! Jag råkade nämna att man behöver faktisk inte ta av sig kläderna.. haha, tur att jag inte är blond för tillfället!

Hur som, jag köpte videon i somras, för jag vet att det ska vara ganska basic, enkel träning och jag ville ju träna under hela skitsommaren, men det orkades aldrig med.. Tyvärr.. Men nu ska Sofia komma hem och strippa med mig! HAHA!

Det är verkligen jättekul att träffa Sofias släkt, nu träffade jag dom för typ 3 veckor sedan, men innan dess var det flera år sedan. Var framför allt kul att träffa hennes kusiner, Anna, Jonas och Martin. När vi var mindre så kändes det som att det var en sådan stor åldersskillnad, men nu känns det mera jämnlikt! : )

Nu ska jag lägga mig i soffan, men ett glas vatten och en IPREN. Mår inte alls bra.. fryser och grejer.. Vill inte bli sjuk! : (



Kommentarer
Postat av: Petra i Gävle

Skickar krya-på-dig-hälsning från en annan sängliggande som är inne på sitt fjärde dygn med helpension i horisontellt läge med jordens skallebank: postspinal huvudväääärk!

Hoppas på att du inte blir sämre bara...

/kram, kram

2008-10-19 @ 15:37:54
Postat av: Elin

Hej igen :) (elin som maila)

Vad segt de låter att bli sjuk, kunde identifiera mig med hela ditt blogginlägg för känner mig precis likadan. Man vill sova sova sova.

Du verkar ha haft en fin helg, hoppas veckan blir lika bra :)



Kram Elin.

2008-10-19 @ 19:14:53
URL: http://elin.alexandersson.wordpress.com
Postat av: Lotta

Haha ja det var faktiskt kul att du har den videon :D

Men Carmen Eletcra är iaf snygg!

Du får krya på dig massor! Kramar

2008-10-19 @ 19:49:59
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0