På Solö!

Nu har vi precis kommit till Norrtälje och Solö. Hade tänkt att börja med maten direkt men såg ganska snabbt att vi glömt att köpa mjölk som vi ska ha till såsen. Ska äta ett nytt recept - laxlasagne! : ) 

Hur som, var ju och noppade mina ögonbryn, blev jättebra! Trodde nog att det skulle göra ondare än vad det gjorde. Anledningen till att jag inte noppade själv var för att stråna var så "överallt" och så ville jag unna mig att bli lite ompysslad! Så där hade ni anledningen.. (har nämligen fått frågan)

Man ser inte direkt resultatet av noppningen när man tar med webcamen. Ni får se en bättre bild imorgon...



Nu ska jag ta mig ett glas vin och börja med efterrätten istället! =) 

Ps. Synd att Tommy inte spelar imorgon Erika, hade varit jättekul att ses! Men som sagt, nästa gång! : )




Kommentarer
Postat av: linn

Det blev jätte fint:)

2008-10-10 @ 22:12:55
URL: http://linn88.blogg.se/
Postat av: julia

Olala =) Vilket lyft ;) Tycker du gör alldeles rätt som unnar dig lite´saker då och då!!! Det är viktigt! Keep on fighting girl!!!



Kramar =)

2008-10-11 @ 12:09:39
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: lindis

ville bara säga att du har blivit jättefin :)

skönt för dig att håret överallt börjar växa mer o mer !

jag önskar dig all lycka till i ditt nya liv som frisk :)

stor kram !

2008-10-13 @ 07:55:27
URL: http://lindalofgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0