I`M BACK!

Som jag skrev på Aftonsbladets blogg så kommer jag nu att fortsätta att skriva här. Trivs bättre här helt enkelt! Ska under morgondagen svara på de frågor ni hade tidigare! 

Har ju som ni vet börjat jobbat igen, och det har bokstavligen sugit must och ork ur mig.  Det har varit tillfällen då jag känt mig helt apatisk. Men jag saknar skrivandet så jag ska försöka att bättre mig, för jag mår ju trots allt väldigt bra av det!

Sen under morgondagen ska jag även berätta en rolig sak som hänt i veckan. Det är mycket som hänt i mitt och Patrics liv år 2008! =)

Kommentarer
Postat av: Tess

glad du är tillbaka här! d känns rätt för mig oxå ;P förstår att d e tungt o jobba , försök vila så mkt du kan stumpan! läst om brorsan btw? Kraaaams

2008-10-03 @ 23:44:35
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Julia

För 2,5 år sedan hade jag en tumör i min lever, opererades i sthlm för att sedan åka hem efter 1-2v och efter 3v får reda på vilken sorts tumör det var. Men när jag vaknade upp var jag förlamad från midjan och neråt. Då visste de inte om jag någonsin skulle kunna gå igen, men det kan jag! Däremot så kommer min ryggmärgsskada alltid finnas där. Jag har i stort sett alla men man kan få av en ryggmärgsskada som inte syns... Haft diabetes sen 14,5år tillbaka men ser inte den som ett speciellt stort hinder jämfört med ryggmärgsskadan... Fråga på om de e nåt du undrar! De e väl i korta drag vad som hänt =) Vad jobbar du med?

Du ska veta att det ger mig styrka att läsa din blogg! Man känner sig inte så ensam som man ibland kan göra trots mängder av människor som bryr sig!



Mängder av kramar

2008-10-03 @ 23:59:20
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hej gumman har läst och läst dina bloggar och önskar dig bara ett STORT GRATTIS till både förlovning och friskförklaring.Du är så duktig som kämpar på med jobbet trots din tröhett, kom bara ihåg att ta väl hand om dig Kramiz från fisabeth

2008-10-04 @ 10:36:37
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0