Godmorgon!

Jag fick en m y c k e t  v ä ä ä l  behövlig sovmorgon idag. Patric tog ut Milo innan han drog iväg till jobbet. Verkligen jätteskönt att bara få ligga kvar i sängen utan att tänka på hunden. Han är underbar min Patric! <3

Idag står inget speciellt på schemat. Ska väl bara tvätta lite och så. Patric kommer hem vid strax innan sju ikväll så det blir mys!

Juste, måste även fylla i mina papper från Försäkringskassan, om hur jag ska jobba i nästa vecka och så.
Är det någon som vet om man får lägga upp sina tider helt själv? Dvs, jag jobbar 25% kan jag jobba måndag - torsdag och sen vara ledig fredag, eller måste man jobba varje dag?

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej :) Är inne och läser din blogg lite då och då :) tänkte iaf svara på något du skriver.

Ang försäkringskassan när du ska jobba 25% kommer du jobba visst antal timmar varje dag.Min sambo gjorde det iaf när han skulle jobba 50% av sin tjänst på 100%.lycka till iaf :)

2008-10-05 @ 10:45:12
Postat av: Jenny

Hej, jag började också jobba 25% och då jobbade jag månd-tors och var ledig fredagar och det var helt ok för försäkringskassan.

2008-10-05 @ 16:23:04
URL: http://calanthe.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Jag fick oxå vara ledig vissa dagar när jag jobbade 25%. Även när jag trappade upp arbetet så kunde jag göra lite som jag ville. Lycka till!

2008-10-06 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0