År 2008

Satt och tänkte på en sak. Jag har nog aldrig varit med om ett sådant omtumlande år som år 2008. Året har varit både det bästa och sämsta i hela mitt liv. 2008 kommer jag alltid att minnas som ett år fylld av massa glädje och lycka. Visst kommer år 2008 vara det året jag blev sjuk, men det kommer alltid att övervägas av allt bra som hänt under året!

Året som gått - 2008 :

Januari/februari - Bali med Patric, dykcert, sol och bad
Mars - Nytt jobb och lägenhet
April - Min systerdotter isabelle föddes + cancer besked
Maj - cancerbesked och undersökningar, första behandlingen
Maj/augusti - kurer
September - Förlovning
Oktober - Började jobba igen, köpte lägenhet

Som sagt, ett händelserikt år! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tjata om att du är sjuk? Du är ju frisk nu för fan! Sluta gräv ner dig, du vill ju bara ha uppmärksamhet! Säljer dig till aftonbladet och skit!

2008-10-08 @ 22:38:11
Postat av: Maritha

Snacka om händelserikt år!

Beundrar dig, och tycker att du är oerhört stark, som orkar hålla humöret uppe trots allt tungt som hänt under kort tid!



Till anonym: Vad då "tjata om att hon är sjuk"?! Har man en cancerdiagnos så skulle jag tro att det upptar mycket av ens tid och tankar, även efter att man blivit "friskförklarad"! Det är ju inte länge sedan hon fick veta att hon är "frisk", och hon har ännu inte på långa vägar hämtat sig efter sjukdomen, behandlingar osv!

Skulle inte tro att du skulle vara hälften så stark om du drabbades av något liknande!

Håll tyst istället, och läs inte bloggen, om du nu stör dig så!



(Kunde bara inte hålla tyst...)

2008-10-08 @ 22:46:04
URL: http://maritha.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja de va verkligen ett händelserikt år!!! Gött att du trots allt kan fokusera så gott de går på de positiva! Du är ju en fantastisk människa som inspirerar och delar med dig av dina erfarenheter och känslor!



Till anonym:

Varför ens läsa en blogg som du stör dig på, mycket ointelligent att ens lägga energi på de, verkar som om du inte har så mycket annat för dig..?! Och seriöst, stå för vem du är! Jag blir så förbannad, du kan inte ha en aning om hur det är att faktiskt leva med allt det man gått igenom. ta dig i kragen och skaffa dig ett bättre intresse.

2008-10-08 @ 23:11:38
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vad skönt att du kan se allt positivt. "Anonym" förstår inte att det finns en väg tillbaka också! Vågar inte ens stå för sitt ord. Jag kan förstå att detta är en bra terapi för dig! De som inte är intresserade behöver ju inte läsa. Men jag tycker det är väldigt glädjande att följa dig och se hur stark du är. Det måste ju inge hopp till alla. Ha en bra dag! Kramar

2008-10-09 @ 07:12:46
Postat av: Elin

Jag blir så¨imponerad av ditt sätt att se på livet och din tillvaro, trots att du har gått/går igenom en så svår tid i ditt liv kan du se dom ljusa stunderna. Har sagt det förut men säger det igen du är en otrolig människa...



Därför kan jag inte hålla mig ifrån att komenter "anonyms" komentar:

För det första, du har INGEN aning om vilket helvete hon har gått/går igenom, så varför ens skriva en sådan komentar??

För det andra "sälja sig till aftonbladet" dom har "hittat" henne och utsett henne till "svensk hjälte"!!

Och för det tredje vadå "tjata om att du är sjuk" det är ju det bloggen först och främst handlar om, sen skriver hon om sitt liv och vägen tillbaka. Det är iaf därför jag läser bloggen varje dag för att läsa om hennes liv och hur det går... men eftersom att du har så svårt att förstå vissa saker tycker jag att du ska ge f*n i att läsa den...

2008-10-09 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0