Allt ditt är mitt...

Jag och Patric hade varsit glas Cola att dricka till middagen. Saken är att Patric drack upp sitt ganska snabbt, och jag hade mitt kvar. Den som spar, han har. Men det skiter Patric i. Han tog mitt glas med Cola, utan att fråga och klunkar i sig nästan allt!

Jag - Dricker du upp min cola?!

Patric- Men du har ju inte druckit på typ en timme!!

Jag- Men jag kanske ville ha snart!

Patric - Men jag frågaden ju.. Väldigt tyst frågade jag...

Jag - Men du lämnar slatten bara för att du inte ska få dåligt samvete för att du druckit upp MIN cola?

Vet ni vad han gör då? HAN DRICKER UPP SLATTEN OXÅ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojojoj, det är ju nästan dödsstraff på det.

Stackars den människa som skulle våga sig på mitt colaglas. :)

2008-10-05 @ 21:38:53
URL: http://mattiasflicka.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej Johanna. Såg att du börjat blogga här igen. Kommer självklart att fortsätta följa dig. Hoppas du får en bra jobbdag idag. Du är duktig som kämpar på. Själv är jag frisk, men tycker ändå det är väldigt motigt att gå upp till jobbet på morgonen. Idag var det t.o.m. mörkt när klockan ringde! Hua. Ha en bra dag! Kramar

2008-10-06 @ 07:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0