Pendel och buss

Idag efter jobbet  åkte jag till Patric jobb för att hämta upp Milo. Husse jobbar långpass idag så Milo har det bättre hemma. Hur som, idag åkte vi pendeltåg för första gången. Buss har vi åkt en gång förrut, men pendel det var något nytt. Det gick faktiskt jättebra! Visst var det lite småläskigt på perrongen när X-2000 dundrade förbi, men annars var Milo kolugn. Förrutom att han gnällde lite på både pendeln och bussen och att han typ satt på mina fötter. Men efter ett tag lade han sig ner och slappnade av...

Vilket han gör nu oxå.. : )
På pendeln..


Tror han blev lite trött av alla nya intryck.. <3

Kommentarer
Postat av: Ingrid S

Har följt din blogg från början och läser den varje dag.Den bilden kunde lika väl ha varit tagen hos mig...men jag har 3 som ligger där!!!

Du skriver hur bra som helst. Gläds åt dig att du är så kreativ med bak mm.

Ha en trevlig Helg!

2008-11-28 @ 18:07:37
Postat av: Matilda

Åh han är ju för rar :D Man vill bara pussa pussa pussa

2008-11-28 @ 18:16:30
URL: http://bellamorte.blogg.se/
Postat av: julia

Jag vill me ha hund =)

2008-11-29 @ 23:59:34
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: johanna svarar

ingrid - jag hoppas att du har 3 små som ligger i sängen, för annars är det nog bra trångt! haha! kan vakna mitt i natten av att Milo ligger typ på tvärsen över både mig ocg patric! :)

2008-12-01 @ 17:54:54
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0