Min dag..

Det känns som att jag har gjort hur mycket som helst idag. Patric hämtade mig på jobbet och så drog vi vidare till Täby Centrum för att köpa julklappar. Men jag glömde min lista hemma, så jag visste inte riktigt vad jag skulle köpa...

Jag är en sådan person som - när det gäller julklappar, måste skriva en lista över vad jag ska köpa till mina nära och kära. Jag måste ha struktur när jag handlar åt andra, för annars står jag där helt handfallen och vet inte alls vad jag ska köpa... Men lite köpte jag iallafall : )

Milo fick några tidiga julklappar som han sprungit runt med hela kvällen! En av Patrics närmaste vänners flickvän jobbar på ett djursjukhus, så vi har köpt en massa bra grejer av henne.. Dels 2 hårda (annars tuggar han sönder dom på 2 sek)  tuggleksaker som man kan stoppa godis i, sen köpte vi revben av vilt som man kan ge frysta till hunden, och sen är dom sysselsatta ett bra tag! : )

S
en ville Milo visa sin nya leksak, precis där jag skulle slå in julklappar..


Han har en annan speciell grej för sig. Han ska alltid lägga leksaken mot en. Mot ryggen, benet, huvudet, ja det som fungerar bäst för tillfället. Sen står han där och tuggar och lutar sig mot en.. Det skulle vara ganska mysigt om det inte var så att man blev alldeles nerdregglad och ganska ofta råkar bli biten.. Men det är väl det som kallas kärlek? haha


Hela 6 julklappar har jag fått ihop... : )

Kommentarer
Postat av: rosanna

Hej Johanna..hittade in blogg via aftonbladet..vilken stark tjej du är som skrivit så om din sjukdom.. Vill säga att du är jättefin också, du har fått långt hår :) ha en bra kväll...

2008-11-27 @ 23:27:11
Postat av: erika

ååå mys milo, jag slog in två paket igår :D de e så mysigt att TITTA på paketen lr hur :D

2008-11-28 @ 11:23:12
Postat av: Linnéa

Hahaha, vad händer med handen på första bilden? Ser lite mysko ut.

Söt hund! :)

2008-11-28 @ 11:28:40
URL: http://linneanillealinono.blogspot.com/
Postat av: Levin

Hej! Ditt hår har vuxit ser ja! Redan sex st, oj! Hur många julklappar får du i år tror du? gärna svar! hehe

2008-11-28 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0