Mamma, pappa och Pippis

Har precis haft päronen här. Pappa skulle kolla hur våra vitrinskåp ser ut, och om man kunde sätta i spotlights i dom. Kan inte klaga på att ha en elektriker till pappa! : )

Förresten, ni kanske inte vet att jag även har en fågel, en liten blå undulat vid namn Pippis. Hon absolut  ä l s k a r  min pappa, så fort hon ser honom börjar hon skrika och vill ut ur buren! Så utsläppt blev hon, och sen lämnade hon inte pappas sida på hela fikastunden. Pappa har fågelbajs över hela tröjan, men det är kärlek!


 
  Sen hittade hon en bra "spanar" plats uppe på lampsladden i köket! haha

Kommentarer
Postat av: emmelie

Vilken söt fågel^^

2008-11-22 @ 12:57:12
Postat av: Nathalie

haha va go =) fåglar är roliga

2008-11-22 @ 13:06:37
URL: http://nathaliegustavsson.blogspot.com
Postat av: M

Min pappa är också elektriker, det är jättepraktiskt! :P

2008-11-22 @ 13:07:36
Postat av: Johanna svarar

emmelie - ja, hon är söt. och KNÄPP! :)



M- Ja visstär det smidigt med pappor som är hantverkare! Kanon ju! : )

2008-11-22 @ 14:20:19
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: S

Fåglar är söta och roliga! Men jobbigt när de skiter överallt. Men de kan ju inte de rå för. Jag har haft papegoja men sålde den pga den krävde väldigt mycket uppmärksamhet. Vilket jag inte fattade när jag köpte den. + den sket överallt+ bet sönder sladdar och tapeten.

2008-11-25 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0