Jobbet idag!

Det gick faktiskt riktigt bra att jobba idag. Trots att det var första dagen som jag jobbade 75%. Visst blev jag riktigt trött, men det var absolut inte så jobbigt som jag trodde! Sen hade jag turen att få skjuts hem av vdn för förtaget. Han bor i Täby så han skjutsade hem mig till mina föräldrar där det bjöds på middag. Behöver jag säga att jag har underbara kollegor? : )

Jag har fått endel frågor om jag verkligen orkar gå upp så snabbt i procent. Efter att ha jobbat 50 % i en månad så kände jag mig verkligen motiverad till att gå upp mera i tid. Jag kände att jag skulle få ut mera av det, och därför även må bättre. Vill ju komma tillbaka till vardagen så snabbt som möjligt - utan att stressa! Nu ska jag, preliminärt arbeta 75% fram tills den 17 dec. Men allt är som sagt beroende på hur jag känner och orkar. Målet - för min del - är att vara tillbaka på 100% till nästa år! 

Kommentarer
Postat av: julia

Ja förstår dig, man vill tillbaka så fort de går och känns bra, för så himla roligt e de inte å gå hemma... Önskar dig verkligen att allt går och känns bra!!

Utan underbara arbetskollegor hade de inte gått lika lätt!

kram

2008-11-17 @ 23:36:04
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0