I sängen

Sofia, Stephanie, Linnéa och Maria gick vid 24.00-tiden. Käkade kyckling och klyftpotatis med sallad och såser. Kanon gott och supermysigt med riktigt tjejsnack. Pratade om allt från hur det skulle kännas att skära i en pung och suga på ett öga till sex och allt där till! haha

Nu har jag precis lagt mig i sängen efter att - för ovanlighetens skull - plockat undan all disk. Vet inte vad som for i mig, eftersom att jag ALLTID brukar ta det dagen efter. Kanske har det att göra med att Patric inte är hemma.. På tal om Patric, jag tror inte att jag sovit utan honom i den här lägenheten. Sist vi var utan varandra var någon gång under sommaren..

Det kommer att bli en ensam och kall natt. Då är det tur att jag tagit fram duntäcket och att jag har en hund som tagit husses plats i sängen! : )


Kommentarer
Postat av: cam

vad mkt ditt hår har växt!

2008-11-02 @ 01:53:36
Postat av: Anonym

haha ja fick oxå undan ALL disk direkt igårkväll, skönt o vakna till rent hus en mysig söndagsmorgon. de e ju så härligt väder ute idag



erika

2008-11-02 @ 12:53:06
Postat av: Nathalia

Hejsan gumman!

Färlåt att jag ej har skrivit på länge till dig.

Hur mår du med allt?

Jag har jobbat mycket ornat hemma och så.

Kram/N

2008-11-03 @ 17:28:52
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0