Balsam för själen

Kom precis ut ur duschen. Tvättade mitt enorma hårsvall med både schampoo och balsam. Inte för att det kanske behövdes, men g u u u d  vad skönt det var! Bara lukten av schamoo och balsam för mig att må bra..

Håret växer på bra nu! Ser ni hur det nästan lagt sig som vågor på huvudet : )
Tänk om jag får lite fall på min nya kaluffs?

Man tänker inte riktigt på att håret växer. Alla påpekar att det "växt så mycket sen vi sågs sist", men jag ser verkligen inte det. Förrens jag ser "gamla" bilder på mig själv.

                  Jag för EXAKT en månad sen                       Jag idag                                                          
             

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUUUD vilken skillnad! Häftigt att det går så fort! :)

2008-11-06 @ 09:51:03
Postat av: Pinglan

Ja, vad det växer. Du kanske får värsta affrofrillan när det växer ut hehe...

Kram

2008-11-06 @ 11:24:23
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten
Postat av: Anonym

det växer ju som ogräs ;)

2008-11-06 @ 11:44:08
Postat av: Iréne

Ja visst e de skönt, fasten det är 15 år sen mitt växte ut så kommer jag väl ihåg hur skönt de va att få använda shampo och balsam.



Ha de gott



/Iréne

2008-11-06 @ 13:49:00
Postat av: Anonym

vad roligt det ser ut, der ser nästan uit so en orm som slingrar sig på huvudet!



Ttkcer att dy är jättesöt!

2008-11-06 @ 17:04:57
Postat av: Julia

Riktigt stor skillnad! Härligt härligt =)

kramen

2008-11-06 @ 20:08:43
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0