27/9 - 2008

Idag är det 2 månader sen som jag och Patric förlovade oss..
  Vi hade pratat löst om att förlova oss ett tag, men hade inte bestämt oss för när. Men då vårat 2008 varit otroligt händelserikt, både med positiva och negativa händelser så kände vi att det nu var dags.

År 2008 har verkligen varit prövningens år för oss. Att åka till Bali i 5 veckor var en prövning, att bli sambo ännu en, och sjukdomen. Nu har vi som sagt varit förlovade i 2 månader, och jag fick mitt friskbesked för 2 månader sen och 1 dag!

Även fast jag minns allt från den helgen så känns det som att det hände för flera år sedan. Men jag kan fortfarande ibland inte förstå att jag faktiskt är förlovad med min älskling. Han är min fästman, min Patric..





    

Dagen vi kom hem från de spa vi förlovat oss på åkte vi även på visning av den lägenhet vi om en månad ska flytta in i. Vi skulle möta upp mina föräldrar. Kommer ihåg att pappa inte såg ringen utan jag fick ta upp handen och hålla den framför honom. Minns att farsgubben blev alldeles tårögd.. <3

Kommentarer
Postat av: JOss

Så fint =) blir ju avundsjuk!

2008-11-27 @ 22:35:25
Postat av: Anonym

Godnatt! :)

2008-11-27 @ 22:38:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: erika

åå jag vill me förlova mig <3

grattis till 2 månader

2008-11-28 @ 11:21:31
Postat av: julia

åh, vad fint! =)

2008-11-28 @ 12:05:21
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0