Uttråkad..

Det kanske märks att jag är uttråkad. EXTREMT UTTRÅKAD! Vädret suger, Patric jobbar, jag är trött, och godissugen. VÄLDIGT GODISSUGEN! :)


Samma dag som jag fick reda på att jag hade cancer skulle jag åka till London
och hälsa på min syster Malin och hennes dotter Isabelle. Den resan kom verkligen
lägligt. Det är svårt och tänka på tråkigheter när man håller en sån liten liten bebis.

Moster Johanna och Isabelle



Vacker som en tavla...




Jag och Stina förfest :) (Bilden är tagen 2 veckor efter oparationen, man
ser omslaget på axeln)



Pappa, jag och mamma på landet


Jag, lillebror Mattias som tar studenten och lillebror Fredrik. Bilden är tagen
två dagar efter min första kur. Ser lite sliten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0