Trött...

Kom hem  från Patrics landställe vid 13:00-tiden. Hade det supermysigt.
Väl hemma hade vi en hel del att göra. 

- Hämta maccen (Som jag förövrigt använder nu) 
- Träffa kompisen Sofia och hennes kille Matti som drar iväg till Norge och jobbar
- Lämna pengar till lillebror
- Handla och fixa avmaskningsmedel till monstret hemma.

Sååå, en hel del med andra ord. Nu sitter vi och äter lite godis och ska snart kolla på Hells Kitchen. :)

Morgondagen ser ut på följande: 

Ska försöka ta min spruta så fort som möjligt. Tar jag den inte så fort som möjligt så går jag med ångest typ hela dagen, och sen slutar det med att jag tar den vid midnatt typ. Plus att jag blir sur på Patric för att han undrar om jag tagit den. Killen har det absolut inte lätt iallafall.. :)

Imorgon blir det lite bilder på allt möjligt, kanske på mina nya kläder från Ellos oxå, Vem vet.. haha!!

Vi för ca 1,5 år sedan. Ser ganska stirriga ut haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0