TACK OCH HEJ!

Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok och vänta på att killen ska ringa mig.. Under dom 3 åren vi har varit tillsammans så är det inte många gånger vi inte sovit tillsammans. Det kommer att bli en ensam natt ikväll. Inga snarkningar, inga puttar för att han ska vända sig om, ingen att krama, och ingen att snusa i nacken.. 

Det är helt klart synd om mig ikväll.. Jävla Patric :(

Haha måste bara berätta hur smarta vi var igår kväll när vi låg i sängen och pratade. Vi ska ju som sagt kastrera Milo på onsdag och här är konversationen som följde...

P - Han ska vara hos veterinären ca kl 08:00 på onsdag
J - Okej..
P - Så får han inte äta någon mat 12 timmar innan heller.
J - Okej..

P&J... tystnad i några minuter

J - Försöker du oxå räkna ut när han senast ska äta mat på tisdagkväll?
P - HAHAHA, jaaaaaa :)

Ja, jag har väl aldrig sagt att vi är smarta? haha

Godnatt på er mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0