På landet!

Helgen har spenderats på landet. Först min familjs i Edsbro, och nu på Patrics familjs ställe på Solö, Norrtälje.
Helgen har verkligen varit kanon. Bara mysa, sola och fiska! :) Kommer bilder imorgon!
Början på den  här kuren har varit helt ok. Mår mycket bättre än förra gången. Alltid positivt!

På måndag börjar spruthelvetet? Vet inte om ni vill se när jag tar dom? Kan kanske vara ganska obehagligt. fast tycker man det behöver man kanske inte titta!

Kram på er alla! och tack för alla söta kommentarer. Det värmer kan jag säga.. <3

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Å vad härligt du verkar ha det på landet.

Själv har jag jobbat hela helgen..

Kram/N

2008-07-13 @ 18:34:04
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0