Nervös

Imorgon kl 08:00 ska jag vara på KS för att ta blodprov. Jag ber till gudarna att dom bara behöver sticka en gång, ångest...
På onsdag tar jag min femte och näst sista kur. Visst låter det bra när man säger näst sista?

Varför känns det då inte bra? Kan nog inte riktigt förstå att det faktiskt kanske finns ett slut på den här skiten. Om allt går som det ska så kanske jag om två månader slipper illamående, bortdomnande fingrar, 30 minuters toalettbesök, kvälningar, sprutor, värk i rygg och svank. Kondisen kommer tillbaka (den lilla som fanns), och håret börjar växa.

På tal om hår, idag så såg jag en skithäftig håruppsättning på nätet med bilder och beskrivning om hur man gjorde det. Jag blev så glad och uppspelt när jag såg den fina frisyren att jag, utan att tänka på det drog min hand genom mitt hår för att jag skulle känna hur tjockt och långt det var. Vilken  besvikelse.

Har ju varit utan mitt hår i nära två månader, och faktiskt vant mig vid det. Det var första gången som jag faktiskt helt glömde bort att jag inte har något hår. Det kändes riktigt tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0