Morgontrött!

Har inte sovit så jätte bra inatt. Hunden började gnälla vid 04:00 och ville ut och leka med Patrics familjs hund.
Milo gav sig inte utan gnällde tills vi tog in Ozzy i vårt rum och dom kunde sova tillsammans.
Knäppisar.





Kvällen igår var jättemysig. Vi satt ute på deras nybyggda veranda och lyssnade på musik och och drack vin. Drack hela 4 glas vin och lite cider. Det var länge sen kan jag säga!

Idag ska vi nog ut i skogen och plocka blåbär, och lite senare i eftermiddag ska vi på auktion! Har aldrig varit på auktion, så det ska bli spännande. Stina kommer nog hit och hälsar på oxå!

Känner att jag har lite svårt att skriva, fingrarna är ganska bortdomnade. Obehagligt. Drömde förresten att mitt hår hade växt tillbaka. Fan vad jag var lycklig! Jag gick och svängde med håret och drog i det, satte upp det i olika frisyrer och tvättade det. Måste jag säga att jag var besviken när jag vaknade på morgonen?

Nej, nu ska sprutan ut ur kylskåpet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0