Kissande hund..

Har inte mått så mycket bättre idag. Är precis lika trött och sliten som jag var igår. Är hemma hos mamma och pappa nu förresten.

Milo kissade inne idag igen, flera gånger. Pappa blev förbannad och jag blev jätte arg och upprörd. Vet egentligen inte varför. Blir ju själv sur på hunden när han kissar inne. Jag började grina och blev typ helt hysterisk, pappa blev ledsen, men jag sket i det och betedde mig som en och annan barnunge. Det kändes som om hundens kissande fick det att rinna över för mig. Satte mig på golvet och grät och nästan skrek.  Tror att det är dags för mig att gå och prata med någon. Känns orättvist att resten av familjen ska drabbas av mina känsloutbrott..

Kommentarer
Postat av: Lasse o Pia

Det kanske inte blir bättre redan på onsdag men med största säkerhet börjar en förändring då. Längtar efter er. Kram

2008-07-29 @ 09:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0