Jaha..

Då är man nyduschad och redo att gå till sängs, men kan likt förbannat inte sova. Precis som innan förra kuren, tror jag satt uppe till strax efter klockan 2. Men det är så mysko, vill ju sova och känner mig trött. Det är som att huvudet säger åt kroppen att inte sova. Sover jag inte så kommer kanske aldrig morgondagen?

Känner mig så vacker. Skallig lite pluffsig ragata till salu..
'

Hatar verkligen känslan av att må så bra som jag gör nu, men om några timmar så kommer jag att må skit. Jag kommer kräkas som en gris, jag kommer att bli förstoppad och det kommer att kännas som att skita ut vattenmeloner, jag kommer att vara snustorr i munnen och jävligt trött. haha listan kan göras så låååååååång.

Men det är näst sista gången imorgon. Efter imorgon är det bara en, bara en, bara EN enda gång kvar!!! SÅÅ LYCKLIG!! 
Det spelar ingen roll hur dåligt jag mår imorgon, det är bara EN gång kvar sen. och den FRIHET! haha

Kommentarer
Postat av: pigge

ja, det skadar ju inte med lite humor=)

2008-09-21 @ 00:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0