Börjar piggna på mig..

Jag får en behandling  varannan vecka. Första veckan är värst. Extrem trötthet. Illamående, förstoppad pga illamående medicin,  torrhet i munnen, bortdomnande fingrar osv. 

Vi har en lång uppförbacke i vårat område som jag brukar gå uppför med hunden. Det är tur att det finns 2 parkbänkar längs backen. Kondisen suger. Okej, den har aldrig varit bra. Men shit, jag svettas som en gris flåsar och blir alldeles illröd i ansiktet. Så känns det första veckan.

Andra veckan svettas jag som en gris, flåsar och blir alldeles illröd i ansiktet. Men jag behöver inte parkbänkarna. VICTORY! 

Men för att återkomma till rubriken " börjar piggna på mig". Känner mig nu relativt ok. Dagen har spenderats inne på toaletten och i sängen. Tror jag har duschat 3 gånger redan. Blir en gång till innan det är dags för sängen. Behöver värmen. Hatar däremot att våran dusch inte blir varmare. Vill nästan bli skållad. Jaja, man kan väl inte få allt här i livet :p

Bali februari 2008 Jag och min Mojito :)

Kommentarer
Postat av: pigge

gud va sötis du e!

2008-09-21 @ 00:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0