Söndag

Vilken välbehövlig paus. Inte för att jag vet om jag verkligen har hittat tillbaka till "mig själv" än, men jag vet nu i allafall att jag visst mår bättre av att skriva. För under min lilla paus har jag inte skrivit ett skit. Om inte julklapps-listor räknas förstås :p
Nej, att skriva, det är helt klart min grej, och min terapi!

Men, även fast jag har fått tillbaka skrivarlusten så kommer det inte att bli mycket skrivandet här de närmsta dagarna. För imorgon går flyttlasset! :D WOHO

Nej, nu är det dags för sängen, och tack alla fina för alla kommentarer i inlägget nedan, det värmer något så otroligt ska ni veta ♥

Kommentarer
Postat av: erika

hej :D vad kul o se dig här i bloggvimlet igen, ingen bebis ännu dock =P





kram

2008-12-28 @ 22:53:36
Postat av: Julia

Kul att ha dig tillbaka =) Att skriva är ganska skönt och bra trots allt! Men man ska inte känna de där måstet att skriva ett inlägg varje dag utan när man känner för det!

Hoppas allt går bra med flytten nu!!!

Många kramar och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

2008-12-28 @ 23:01:15
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Tess

åååh underbaring! har du haft en bra jul??? vad spännande med flytt...vill se massa bilder sen juh! kramisar i massor

2008-12-28 @ 23:11:47
URL: http://http:/smultronpastra.blogg.se
Postat av: Jonna B

ååh vad roligt att ha dig tillbaka igen!

2008-12-28 @ 23:49:45
Postat av: Jenny

Kul att du är tillbaka här!

2008-12-29 @ 19:01:15
Postat av: Surre

Kul att du skriver igen, är så nyfiken på hur det går i ditt liv och vad Milo gör för tokigheter om dagarna. Hoppas att ni har haft det bra under jul! :) Kram!

2008-12-29 @ 20:32:48
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Ingrid S

Yes, du är tillbaka!

ETT GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-30 @ 14:14:24
Postat av: Anja Knoll

Hej !



Välkommen tbx "ler".

Hoppas du haft en God Jul!

Känns väl skönt att få iväg flyttlaset. Inget kul o flytta men desto roligare när man lämnat det gamla kyffet.

För att inte snacka om vad mycket en flytt drar med sig.

Önskar dig, Patrik o Milo ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR



Kram Anja

2008-12-31 @ 01:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0