Godmorgon fredag!

Har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna. Har bara inte känt för det. Har kommit hem relativt sent på kvällarna eller packat och donat! 

Hur som, snart ska jag till jobbet. Blir en bra dag idag tror jag! Det är julfest/konferans idag, så bilhallen och plan 6 stänger strax innan tre. Men jag och min receptionskollega ska inte med, så vi kommer att få två lugna timmar innan det är dags för att gå hem. Eller hem och hem, jag och Patric drar nog till IKEA sen! : ) Tänkte kolla på ett nytt överdrag till soffan!

Nej, nu är det dags att göra sig iordning - måste sätta på mig ansiktet!

Är förresten lite tråkigt, jag och Patric skulle egentligen på vår första parmiddag ikväll, men Linda är sjuk.. hade faktiskt sett fram emot det.. :(






Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Det är väl bra att livet flyter på och att du har fullt upp och orkar med det :) Förstår att du inte hinner med bloggen hela tiden. Hoppas ni får en trevlig helg! Kramar

2008-12-05 @ 12:54:10
Postat av: Anna

Du behöver väl knappast "sätta på sig ansiktet" så söt som du är utan!

2008-12-05 @ 16:21:30
Postat av: MOa

Tråkigt att middagen inte blev av. Men jag hoppas att ni hade en mysig fredagskväll i alla fall!

kraaaaam

2008-12-06 @ 08:32:19
Postat av: Sarah

Hoppas du hade en underbar fredag!

2008-12-06 @ 12:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0