Vilken morgon!

Blev en ganska sen kväll igår. Låg och pratade och planerade en massa med Patric. Pratade bland annat om hur vi vill göra när kontraktet för lägenheten går ut osv. Bestämde oss även för att vi ska åka till IKEA idag. Vi känner att vi vill göra några förändringar i hallen.. Typ ny spegel, och sen skulle jag vilja ha en "sittbänk" med kuddar på =p. Lite svårt att förklara, men hittar jag det jag vill ha så får ni se sen.

Hur som helst. Skulle ju som sagt göra min röntgen imorse. 08:15 för att vara exakt. Så jag tar och ställer mitt alarm på mobilen på 07:15, utan att tänka på att det är ju "London tid". Som tur är så vaknar Patric på morgonen och tittar på sin mobil och ser att klockan är 08:10. Panik!!

Men jag ringde till receptionen och meddelade att jag skulle bli sen, så det var lugnt. Röntgen gick i allafall bra, även fast jag hatar att få kontrast i mig! Mådde illa som fan efter röntgen oxå, men det beror nog på att det blir lite flaskbacks från kurbehandlingarna.

Nu ska vi snart åka till IKEA... och sen ska jag berätta mer om Londonbesöket

Kommentarer
Postat av: Karine

Välkommen tillbaka till Sverige. Hoppas att du haft det skönt i London.

2008-08-26 @ 22:08:07
URL: http://meyouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0