Vad bli det för mat?

Varje dag när det är dags för middag står jag som ett frågetecken och har ingen aning om vad vi ska äta. "Vi har ju aldrig något hemma"

Tji fick jag. Bestämde mig för att frosta ur frysen idag och där hittar jag massa mat.

- fläskfilé (Den hade jag ingen aning om att vi ens hade.)
- pyttipanna
- kyclingfiléer
- Bacon
- B&J glass (Det visste jag att vi hade... :)
- Blodpuddning
- Pommes
- Korv
- Massa köttfärs
- Fiskpinnar.
- Wokgrönsaker
osv, osv, osv, osv, osv, osv, osv....






Ikväll blir det nog fiskpinnar med potatismos... :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Så där är det hos också, att vi aldrig har nåt hemma. Tror vi. Åh, nu blev jag nästan sugen på fiskpinnar med mos. Får bli imorgon :)

2008-08-05 @ 21:33:33
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0