Hemma hos mamma och pappa!

Är hemma hos mama och pappa nu. Eller, dom är på landet. Men Malin är här, och snart kommer Patric och då ska vi börja göra middag. Kyckling med pesto, mozzarella och parmaskinka, men ungsrostade rotfrukter!

Kom hit redan vid 08:30 imorse, tog en promenad med hundarna, sen Täby Centrum för att handla middagen och sen blev det film. The Bucketlist - jättefin film!

Hittade lite gamla bilder på deras data, haha!

Jag när jag hade min 19-årsfest tror jag :p


Thailand 2006. Hugger in på hummer!


Vi för lääänge, läääänge sen. Så länge sen att jag inte minns när.. <3


Vi, studenten 2006!


Studentskiva 2006. Kissemissen Johanna, och "transan" Gullan! :)


20 års fest kanske? eller bara förkrök? :p haha



Nä, nu ska vi förbereda maten! Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: malin

vad du är fin!

2008-08-08 @ 18:53:56
URL: http://v

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0