Torsdag!

Vaknade i morse av en pratande Isabelle. Jag har fatt den aran att dela rum med min systerdotter pa 4 manader =). Sa imorse vid 08.30 vaknade jag av att hon lag och pratade, gurglade och skrattade. Riktigt mysigt att vakna till det ljudet.  Sa jag gick in med henne till mamma Malin och sa lag vi alla tre och myste i sangen.

Efter frukost gick vi en langpromenad i parken och bara pratade en massa. Vadret har varit jattebra idag! Solsken och varmt! Efter promenaden blev det lunch och en dusch innan det blev dax for shopping.

Kopte 4 enkla bastoppar, 2 par skor och ett pat mystofflor. Hittade aven ett par assnygga stovlar i ljusbrunt lader. Men dom hade inte dom i min str. Men man kunde bestalla och sa kunde man fa dom inom 3 dagar. Men pa sondagar ar det stangt och mandag ar en helgdag har. Sa det sket sig. Kanske lika bra det, dom var inte sa billiga. Men aaahh vad jag vill ha dom! Skit oxa.

Nu ska vi kaka middag och sen blir det bara att ta det lugnt. Imorgon ska vi till en salong och vaxa och farga vara ogonbryn. Ar lite nojjig infor vaxningen, men a andra sidan, att vaxa ogonbrynen borde inte vara nagonting i jamforelse med en brazilian.. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0