SNOR!

Världens äckligaste grej hände mig nyss. Kom precis hem efter att ha varit ute och cyklat med Milo. Bestämde mig för att käka lunch - nudlar. Jag ställer fram tallriken med nudlarna och ska precis ta en tugga när jag ser att snor från näsan typ doppar ner i min nudelsoppa!

Kommer inte ihåg om jag skrivit om det tidigare, men cellgifterna gjorde inte bara att jag tappade håret på huvudet och på de nedre regionerna, utan även i näsan. Snoret rinner konstant, och jag har absolut ingen kontroll över det - skitjobbigt.
Nu kanske detaljerna blir lite för extrema, men snoret är inte tjockt heller, utan det är sådär härligt rinnigt. Så börjar det rinna så hinner man knappt torka bort det förrens det har runnit ner på hakan. Sexigt va?! Inte? Nää, skit äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0