Skorna!

Blev 3 par skor och ett par mystofflor den här gången. Hade nog kunnat hittat flera men det är inte alltid så lätt när man har en liten med sig =) Men tur är väl det för annars hade jag inte haft några pengar kvar..

Ett par lagom höga skor. Perfekt till           Bilden gör inte alls skorna rättvisa
jobbet.                                                              men dom är såååå snygga!
       

Ett par vanliga "sneakers"                           UGG-inspirerande mystofflor.
      

Alla skor är köpta på New Look, utom stövlarna som är köpta på ALDO.

Kläderna orkar jag inte visa, blev en svart jacka, en oversizetröja och 3 bastoppar. Som sagt, inte så mycket shopping, men BRA shopping. Jag brukar bli helt galen när jag är där nere och köper bara för köpandets skull. Sen när jag kommer hem så inser jag att skorna jag köpte var för små, eller att tröjan inte alls var så snygg...

Kommentarer
Postat av: malin

jag älskar de bruna!

2008-08-27 @ 13:21:26
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: Elli

Sjukt snygga stövlar..

Jag vill också åka till London och shoppa =(

Var de dyra?

KRAM

2008-08-27 @ 16:10:19
URL: http://godisen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Få se dom bruna stövlarna på så ser man bättre hur dom sitter på oså! :)

2008-08-27 @ 16:21:18
Postat av: Karin - the one and only

Kan du inte visa stövlarna på? Det är så svårt att säga om di är fina eller inte när man inte ser dom på.

2008-08-28 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0