PRESENT

Är precis hemkommern från att ha varit hos mamma och pappa. Dom skjutsade hem mig eftersom att Malin skulle in till stan och träffa några vänner och mamma och pappa skulle käka mongoliskt. JAG VILL OXÅ! :)

Men men, det går ingen nöd på mig eftersom att jag och Patric ska ha en myskväll ikväll.. Ska laga ett nytt recept, typ thailändskt kycklinggryta med kokosmjölk och ananas mumma!!

Har även köpt en liten present till Patric som han ska få när han kommer hem. Han om någon förtjänar att bli lite bortskämd och få fina presenter. Så som han har ställt upp och funnits där för mig genom allt... Jag älskar honom :)

Älskar vita rosor, tycker faktiskt att vita är finare än röda..


Hade inget presentpapper hemma, men man tager vad man haver..
I det här fallet blev det knipplök.. fint blev det iallafall :)



Bara för att jag älskar honom..


Kan ni gissa vad som döljer sig i paketet? För er som läser bloggen dagligen så kan jag säga att jag köpte samma sak till mig själv för inte så länge sen... :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan det vara en klocka kanske?

2008-08-04 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0